Τρίτη 7 Ιουλίου 2009

Οι απόψεις μου για όψεις της κρίσης στη χώραμε αφορμή την ομιλία του ΜΙΚΗ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗ στο Πέραμα,Ακολουθεί και η ομιλία του.

Το Σάββατο στις 4 Ιουλίου είχα τη τιμή να παραβρεθώ σε μια εκδήλωση από εκείνες που σπανίζουν μέσα στον ορυμαγδό εκδηλώσεων ,από άποψη Π ο λ ι τ ι σ τ ι κ ή και Π ο λ ι τ ι κ ή , στο Πέραμα του Πειραιά .
Η Δημοτική Αρχή έκανε τα εγκαίνια σε ένα Ναό του Πολιτισμού, στο νέο Θέατρο ,υ π α ί θ ρ ι ο, σε ένα λοφίσκο, δίπλα στη θάλασσα και απέναντι από την ιστορική Σαλαμίνα.
Το κόσμημα αυτό, φέρνει στην είσοδο την επιγραφή: Δημοτικό Θέατρο ΜΙΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ.
Στα εγκαίνια τιμώμενο πρόσωπο ήταν ο Μ. ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ.
Οι θεατές ,πολίτες του Περάματος, εργαζόμενοι και άνεργοι στα ναυπηγεία επεφύλαξαν συγκινητική και ενθουσιώδη υποδοχή στο Μίκη, που παραβρέθηκε και μίλησε.
Τον τίμησαν ο Δήμαρχος Περάματος κ. Γλύκας και ο Νομάρχης Πειραιά Γ. Μίχας.
Η ορχήστρα ‘’Μ. Θεοδωράκης’’ με μια εξαίρετη συναυλία, με την αποθέωση του κοινού και με στιγμές μέθεξης για όλους, έκλεισε μια υπέροχη βραδιά στο Πέραμα.
Μιλήσαμε με το Μίκη, μετά την ομιλία και του ζήτησα κείμενο .Οι συνεργάτες του μου το έστειλαν προκειμένου να προβώ σε ενέργειες για τη ανάρτηση του στο διαδίκτυο .
Θεωρώ ΙΣΤΟΡΙΚΗ την ομιλία του Μίκη ,που καταχειροκροτήθηκε με διακοπές από το κόσμο.
Και τούτο για τ ρ ε ί ς κυρίως λόγους ,που συνυφαίνονται, έχουν διαλεκτική σχέση μεταξύ τους.

Ο Πρώτος λόγος:

Για το θέμα της ε ν τ ι μ ό τ η τ α ς στη πολιτική, που ΔΕΝ αφορά μονοσήμαντα στη
δ ι α φ θ ο ρ ά, αλλά καθοριστικά την έ μ π ρ α κ τ η τήρηση στα εξής :
1) Να είναι συνεπείς οι πολιτικές ηγεσίες σε ό,τι δεσμεύονται, με βάση το δημόσιο συμφέρον.
2) Όταν μεταβάλλουν θέση ,η μεταβολή πρέπει να σχετίζεται μόνο με αλλαγή των δεδομένων και όχι για λόγους γνώμης ή άλλων σκέψεων.
3)Να οργανώνουν θεσμούς και κανόνες που θα ελαχιστοποιούν πράξεις και ενέργειες αδιαφανείς ή που κατατείνουν σε ιδιοτέλειες.
4)Να μη προβαίνουν σε ιδιοτελείς ενέργειες και να μη δωροδοκούνται .
5) Να μη επιτρέπουν σε άλλους ή να μη ανέχονται άλλους είτε να προβαίνουν σε ιδιοτελείς πράξεις και είτε να δωροδοκούνται ή να δωροδοκούν και
6) Να οδηγούν στην απόδοση ευθυνών έναντι όλων :
α) Πολιτικών ευθυνών και
β) Ευθυνών με βάση τη νομιμότητα.

Ο Δεύτερος λόγος:

Για το θέμα της ΗΘΙΚΗΣ στη πολιτική.
Η υπόθεση της ηθικής ΔΕΝ είναι ούτε αυτοτελής ,ούτε αυτόνομη.
Βασίζεται μεταξύ και άλλων σε δύο μεγάλους πυλώνες:
1)Σε αξίες όπως ό άνθρωπος και τα δικαιώματα του και στα εξής ΒΑΣΙΚΑ όπως:
Ζωή, Υγεία, Παιδεία, Εργασία, Ασφάλιση, καθώς και σε άλλα όπως: Δυνατότητες, Ισοπολιτεία ,Ισότητα και σε άλλα όπως:Ανάπτυξη, Προοπτικές ,Εισόδημα, Ευημερία. Ποιότητα Ζωής.
2) Στους στόχους και τις επιδιώξεις των πολιτικών και κοινωνικών δυνάμεων που διαμορφώνουν τις μεγάλες α π ο δ ο χ έ ς και σ υ ν α ι ν έ σ ε ι ς, όπως η πολιτική και κοινωνική νομιμοποίηση της διακυβέρνησης και της πορείας μιας κοινωνίας ,ενός λαού και μιας χώρας.
Προβαίνω σε αυτές τις επισημάνσεις διότι τη τελευταία περίοδο ο δημόσιος βίος κ α ν ο ν α ρ χ ε ί τ α ι από μάστιγες όπως:
α) Από λογιών -λογιών Η Θ Ι Κ Ο Λ Ο Γ Ο Υ Σ που νομίζουν ότι είναι στον άμβωνα και κατακεραυνώνουν , με συνήθη την επωδό ’’ ντροπή΄΄ και ‘’αίσχος’’, τα ανήθικα και απαράδεκτα α π ο τ ε λ έ σ μ α τ α του όλου συστήματος , των κέντρων και των ανθρώπων
Δ ύ ν α μ η ς , που παράγουν βίαια :
-για άλλους πλούτο και δύναμη και
-για άλλους φτώχεια και αδυναμία και
αποσιωπούν τα α ί τ ι α που παράγει το αντιδημοκρατικό και εκμεταλλευτικό σύστημα για τους ολίγους σε βάρος των πολλών και που ονομάζεται κ α π ι τ α λ ι σ τ ι κ ό σύστημα
β) Από μια ΝΕΑ κ ο π ή ηθικολόγων που τείνουν να ΤΑΥΤΙΣΟΥΝ την ηθική με την ηθικολογία .Συνήθως οι κύκλοι ή τα πρόσωπα αυτών των αντιλήψεων :
Διακατέχονται από ιδεολογική και κοσμοθεωρητική σ ύ γ χ υ σ η ή από ανυπαρξία ιδεολογική και κοσμοθεωρητική-φαινόμενο των τωρινών χρόνων της απο-ιδεολογικοποίησης ,κομμάτων και προσώπων- ή έχουν πολύ περιορισμένο υπόβαθρο για να αξιολογήσουν τη δ ι α φ ο ρ ά καθώς και τις πολιτικοκοινωνικές εξελίξεις .
Εμφανίζονται ως τ ι μ ω ρ οί προσώπων ή μεμονωμένων καταστάσεων. Πολλές φορές ακόμη με σκοπιμότητες ή από καιροσκοπισμούς όσο αφορά τη λήψη π ο λ ι τ ι κ ώ ν αποφάσεων ,με αποτέλεσμα να υπονομεύεται ηθική στάση επί της ο υ σ ί α ς της ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ και να θριαμβεύει η συμμαχία με τους ηθικολόγους και αυτή καθ αυτή η ηθικολογία.

Παραδείγματα: Κυρίαρχη προεκλογικά η υπόθεση με τις άγονες γραμμές για δωροδοκία 250χιλιάδων ευρώ και κυρίαρχη μετεκλογικά η Ζήμενς, για 100 εκατ ευρώ.
Αντίθετα δεν υπάρχουν για το δημόσιο βίο και τις ηγεσίες : Η ΕΘΝΙΚΗ διαφθορά με φοροδιαφυγή 18 δις ευρώ, ναι με 18 δις ευρώ !! Η φοροαπαλλαγή με 5 δις ευρώ ,ναι 5 δισ ευρώ , και κυρίως του μεγάλου και μη παραγωγικού κεφαλαίου, του παρασιτικού κεφαλαίου. Η κερδοσκοπία των φαρμακευτικών εταιριών, μετά την κατάργηση της λίστας φαρμάκων, με το ποσό των 3 δις ευρώ, ναι 3 δισ ευρώ. Δεν υπάρχουν -για τους απο άμβωνος - το κλείσιμο 3500 επιχειρήσεων, οι χιλιάδες απολύσεις, το 25 % του πληθυσμού στο όρια της φτώχειας, η εκ π ε ρ ι τ ρ ο π ή ς εργασία ,η π ε ρ ι ο δ ι κ ή εργασία ,οι νοικιασμένοι εργαζόμενοι, κ.οκ.
γ)Από ένα δίκτυο δυνάμεων με κέντρο τα ΜΜΕ π ο υ δ ε ν έ χ ο υ ν κ α μ ί α σ ύ γ χ υ σ η, ηθικολογούν ασύστολα και χειραγωγούν τη κοινή γνώμη με τα επουσιώδη ή α σ ή μ α ν τ α για να μη συζητηθούν τα ουσιώδη που θα τους εξέθεταν για τη παραγωγή και τη διανομή του πλούτου ,για το σύστημα δύναμης των παρα-εξουσιών τους.
Παραδείγματα: Το 2008 σε παγκόσμιο επίπεδο ο πλούτος από τη ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ οικονομία ανήλθε στα 60 τρις δολάρια και η λεηλασία μέσα από τη ΧΑΡΤΙΝΗ οικονομία ανήλθε με π α ρ ά γ ω γ α στο ύψος των 520 τρις !!δολάρια και με τον κύκλο των τραπεζικών εργασιών με δύο χιλιάδες τρις !! δολλάρια. Μετά τη κρίση και τη παγκόσμια κατακραυγή, η Ευρωπαική Κεντρική Τράπεζα μείωσε τα επιτόκια ως προς το ευρώ σε ικανοποιητική κλίμακα. Οι ελληνικές τράπεζες λαφυραγωγούν τα εισοδήματα με επιτόκια της τάξης του 6% και οι μ ι κ ρ ο- τ ι μ ω ρ ο ί υποκρίνονται και στρέφουν τη κοινή γνώμη εναντίον της πολιτικής γενικά .
Πλέον των δέκα μηνών προτάσσεται η ανάγκη για ανάπτυξη ,επενδύσεις ,για επιχειρήσεις. Το μονεταριστικό λόμπυ των Αθηνών, με στελέχωση και στα δύο κόμματα ,
μεταφέρει τη συζήτηση στο σκληρό νόμισμα, στη δημοσιονομική πειθαρχία, στο
έλλειμμα και στο χρέος και ας βυθιστεί η χώρα σε ύφεση. Κινδυνολογούν, όταν η χώρα είχε φέτος πλούτο άνω των 260 δις ευρώ και τη μερίδα του Λέοντος καρπώθηκε η ολιγαρχία και η μεγάλη αστική τάξη και ενώ η Ευρωπαική Επιτροπή έχει αποφασίσει την αναχρηματοδότηση της χώρας ,για το δημοσιονομικό πρόβλημα.
Γιατί όλα αυτά.
Μα για να φορολογηθούν οι μη έχοντες και να μη πιέσουμε στην Ευρωπαική Επιτροπή για
την αναθεώρηση του συμφώνου σταθερότητας τόσο για:
-την χρηματοδότηση Πα ρ α γ ω γι κ ώ ν δράσεων στην Ε.Ε. και δημιουργία θέσεων εργασίας όσο και για
-την αύξηση κατά μια έως και μια και μισή μονάδα του ποσοστού του χρέους, στη σχέση του με το εθνικό προιόν , δηλαδή από το 3% στο 4 -4,5% και να έχουμε περαιτέρω δημόσιες δαπάνες στη Παιδεία και την Υγεία. Και

Ο Τρίτος λόγος:

Για το περίφημο θέμα της α υ τ ο ν ο μ ί α ς της Πολιτικής.
Ποιος ορίζει την Ατζέντα των συζητήσεων στη χώρα;
Ούτε τα κόμματα ούτε οι παραγωγικές τάξεις.
Αλλά ένα δίκτυο επιχειρηματιών των τομέων:Μεγάλο εμπόριο, κατασκευές, καύσιμα, εφοπλισμός ,σε σύμπραξη με ορισμένους παράγοντες του τύπου και σε αγαστή σύμπνοια με στελέχη της Ν.Δ. και του ΠΑΣΟΚ, που η πολιτογράφηση τους είναι :τηλε-βουλευτές .
Σύμφωνοι με την ουσία των θεμάτων όπως τα θέτει το δίκτυο, έτοιμοι για μικρο-διαξιφισμούς, για ευφυολογήματα , για ατάκες,για σχόλια ,αλλά εντεταγμένοι στη στρατηγική της χειραγώγησης.
Της από-πολιτικοποίησης.
Της από-ιδεολογικοποίησης.
Της κοινοτυπίας .
Της ‘’σχολής’’ των ο μ ο ι ό μ ο ρ φ ω ν του συστήματος και του τίποτε.
Για Δέκα μήνες το σ ύ σ τ η μ α είχε τέσσερις στρατηγικές:
1) Σκανδαλολογία,
2) Δ ή θ ε ν πρόωρες Εθνικές εκλογές.
3)Απαξίωση και της Προοδευτικής Πολιτικής και
4)Αποχή από τις Ευρωεκλογές .
Το σύστημα της ε ξ α ρ τ η μ έ ν η ς πολιτικής βγήκε ΝΙΚΗΤΗΣ.
και στους 4 στόχους.
Καμία συζήτηση για τη κατάσταση της χώρας και της ελληνικής κοινωνίας. Κανένας προσδιορισμός .
Ήδη το σύστημα ξεκίνησε για τη παρατεταμένη εκλογική περίοδο ,κατ ’αρχήν με τις τ ρ ε ί ς επιτυχείς συνταγές:
α)Σκανδαλολογία
β) Εκλογολογία και Προεδρολογία και
γ)Απαξίωση .

Σε εύλογο χρόνο ,το σύστημα,θα υποδαυλίσει και τη π ό λ ω σ η για να οδηγηθεί η χώρα και οι πολίτες σε μια τ υ φ λή ΕΚΛΟΓΙΚΗ ΑΝΑΜΕΤΡΗΣΗ χωρίς ουσία , χωρίς θέσεις, χωρίς αξιολογήσεις και προοπτικές.

Το συμπέρασμα:
Εκτός από το να είμαστε με την α υ τ ο ν ο μ ί α της πολιτικής χρειάζεται και η ΕΜΠΡΑΚΤΗ υλοποίηση αυτής της Θέσης.
ΟΧΙ μόνο για λόγους αρχής, αλλά και γιατί ήδη το εκλογικό σώμα τα γνωρίζει και κρίνεται η αξιοπιστία όλων. Στέφανος Τζουμάκας .Αθήνα 7 Ιουλίου 2009.


ΑΚΟΛΟΥΘΕΊ ΤΟ ΚΕΊΜΕΝΟ ΜΕ ΤΗΝ ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ ΜΙΚΗ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗ.

Πανοσιολογιώτατε,
Αγαπητέ κύριε Νομάρχη,
Αγαπητέ κύριε Δήμαρχε,

Αγαπητοί φίλοι και φίλες του Περάματος,
Η αλήθεια είναι ότι έχω πολύ καιρό να ρθω στην πόλη σας. Άλλοτε ερχόμουν πολύ πιο συχνά, για να αγωνισθώ μαζί σας στους δύσκολους καιρούς. Ήταν τα δύσκολα χρόνια για όλους μας αλλά κυρίως για σας και τους πολίτες της Β΄ Πειραιώς, που ήταν μια από τις πιο φτωχές και αδικημένες περιφέρειες της Ελλάδας.
Ήταν η εποχή των Λαμπράκηδων. Τότε που παλεύαμε για τα δικαιώματα των αδικημένων, για ελευθερία, δημοκρατία και πολιτισμό. Πέρασαν από τότε πολλά χρόνια και έγιναν πολλά. Χούντα, Μεταπολίτευση… Είναι γεγονός ότι έγιναν μεγάλες και πολλές αλλαγές όλα αυτά τα χρόνια. Ας μην ξεχνάμε όμως, ότι η ίδια η ζωή είναι δυνατή, οι άνθρωποι και οι κοινωνίες έχουν την ικανότητα να ξεπερνούν τα εμπόδια, με πείσμα, αγώνες και συνεχείς προσπάθειες, όπως λέει κι ο Ποιητής: «Η ζωή τραβά την ανηφόρα». Κι έτσι σήμερα με χαρά μου βλέπω ένα καινούριο Πέραμα, καινούριους ανθρώπους και κυρίως καινούρια νιάτα, που είναι και η βασική εγγύηση πως η ζωή θα οδηγήσει ακόμα πιο μπροστά και το Πέραμα θα γίνεται όλο και πιο όμορφο ξεπερνώντας τα νέα εμπόδια που δεν θα πάψουν ποτέ να βρίσκονται μπροστά μας.
Είπα πως τότε, στη δεκαετία του ΄60, ζούσαμε στην εποχή των Λαμπράκηδων, που οι μεγαλύτεροι ανάμεσά σας είμαι βέβαιος πως τη θυμούνται καλά. Σας θυμίζω ότι τα δυο μεγάλα ιδανικά μας ήταν Δημοκρατία και Πολιτισμός.
Όπως είπα, από τότε έγιναν πολλά. Γιατί όμως σήμερα περνάμε μια τόσο βαθειά κρίση; Και δεν αναφέρομαι τόσο στην οικονομία αλλά στην πολιτική. Δεν θυμάμαι να συνέβη ποτέ άλλοτε μια τόσο εκτεταμένη και σοβαρή διαμαρτυρία που να αφορά το πολιτικό μας σύστημα. Οι αριθμοί είναι ιλιγγιώδεις. Ένα εκατομμύριο τετρακόσιες χιλιάδες Νεοδημοκράτες και οκτακόσιες ογδόντα χιλιάδες οπαδοί του ΠΑΣΟΚ αρνήθηκαν να ψηφίσουν τα κόμματά τους. Γιατί; Τι φταίει και πάνω από δύο εκατομμύρια ψηφοφόροι γυρίζουν την πλάτη στους εκπροσώπους τους;
Η δική μου απάντηση είναι ότι ο Λαός μας ανακάλυψε τελικά ότι δεν υπάρχει ούτε πραγματική Δημοκρατία ούτε πραγματικός Πολιτισμός. Δηλαδή τα δύο μεγάλα ιδανικά, για τα οποία ο Λαός μας έκανε τόσες θυσίες, σήμερα είναι τραυματισμένα. Και εάν δεν αγωνιστούμε, σε λίγο θα είναι νεκρά.
Σήμερα έχουμε Κοινοβουλευτική Δημοκρατία, που σημαίνει ότι ο Λαός διαλέγει ελεύθερα τους εκπροσώπους του στο Κοινοβούλιο, τη Βουλή. Κι αυτοί οι 300 με τη σειρά τους επιλέγουν την Κυβέρνηση. Που σημαίνει ότι Κυβέρνηση και Βουλή αποφασίζουν ελεύθερα και κυριαρχικά για όλα τα προβλήματα στο όνομα του Λαού. Βλέπετε εσείς όμως να γίνεται κάτι τέτοιο; Δεν είναι πια μυστικό για κανένα ότι πάνω από την θέληση των εκπροσώπων του λαού, δηλ. πάνω από τον λαό, έχει σχηματιστεί ένας ιστός αράχνης από ολιγαρχικούς-οικονομικούς κύκλους, μέσα στον οποίο είμαστε όλοι τυλιγμένοι και προ παντός ο πολιτικός μας κόσμος.
Πράγματι, ποιος είναι αυτός που πληροφορεί και ενημερώνει σωστά τον Λαό; Η Κυβέρνηση, η Αντιπολίτευση ή μια χούφτα ολιγάρχες του πλούτου, που διαμορφώνουν την κοινή γνώμη, διαστρεβλώνοντας απόψεις και γεγονότα, ώστε να την κατευθύνουν εκεί που ικανοποιούνται τα συμφέροντά τους; Και ποιος δεν γνωρίζει την εξάρτηση του πολιτικού κόσμου από τους ίδιους ολιγάρχες, που ελέγχοντας τα ΜΜΕ είναι ικανοί να αναδείξουν ή να θάψουν κάθε πολιτευόμενο, βουλευτή, ακόμα και υπουργό;
Σήμερα η κοινή μας γνώμη είναι αναστατωμένη από το σκάνδαλο της Siemens. Πόσες και πόσες όμως μεγάλες Εταιρίες υπήρξαν έως τώρα και υπάρχουν εφαρμόζοντας την ίδια τακτική; Διατηρώντας δηλαδή ειδικά ταμεία με εκατομμύρια, προκειμένου να λαδώσουν ανώτατα στελέχη δημοσίων επιχειρήσεων, ακόμα και
υπουργούς, ώστε στην ουσία να κλαπούν απ’ το Δημόσιο εκατοντάδες Ευρώ, ίσως και δισεκατομμύρια, να κλέψουν δηλαδή τον ιδρώτα του ελληνικού λαού που απορεί και διαμαρτύρεται, γιατί δεν υπάρχουν χρήματα για την υγεία, για την παιδεία, για ναναφερθώ μόνο σε δύο τομείς που αποτελούν ό,τι ιερότερο έχει ένας λαός: την μόρφωση των παιδιών του και την υγεία των πολλών και ανήμπορων. Δεν είναι τάχα αυτό ένα απεχθές εθνικό έγκλημα, που φτάνει στα όρια της προδοσίας;
Όπως καταλαβαίνετε, αυτή η κατάσταση με την πρωτοφανή δύναμη που έλαβαν οι κυρίαρχοι των ΜΜΕ και οι Μεγάλες Εταιρίες, παραμορφώνει τελικά την ουσία του δημοκρατικού μας πολιτεύματος, μιας και στην πραγματικότητα αχρηστεύουν τον ρόλο του πολιτικού μας κόσμου, που ευθύνεται για την σωστή πληροφόρηση και αγωγή του κοινού, καθώς και για τον έλεγχο των Δημοσίων Επιχειρήσεων, που είναι αρμόδιος για την διαχείριση του δημοσίου χρήματος, με σκοπό την ανάπτυξη της χώρας. Και είναι αυτή η παραμόρφωση της Δημοκρατίας που είδε επί τέλους ένα μεγάλο μέρος των ψηφοφόρων, που γύρισε την πλάτη στους πολιτικούς, σαν να θέλει να τους πει «ως εδώ και μη παρέκει». Γι’ αυτό πιστεύω ότι η σημερινή κρίση είναι πολύ πιο βαθειά απ’ ό,τι φαίνεται και αλλοίμονο αν οι σημερινοί πολιτικοί υπεύθυνοι -όλων των παρατάξεων- δεν την κατανοήσουν.
Γνωρίζετε καλά, ότι σε όλη τη ζωή μου πάλεψα και παλεύω για Εθνική Ανεξαρτησία, Δημοκρατία, Δικαιώματα και Πολιτισμό. Ο στόχος μου παραμένει ο ίδιος. Για μια Κοινωνία της Αλληλεγγύης και του Ανθρωπισμού. Για τον Σοσιαλισμό. Όλοι βλέπουν πια, πως το άλλο σύστημα της Ελεύθερης Αγοράς, του Κέρδους και του Δικαίου του Ισχυρότερου, δηλαδή η Κοινωνία της Ζούγκλας, σήμερα περνά βαθειά κρίση. Μια παγκόσμια κρίση, που βρίσκει την χώρα μας σε διπλή κρίση. Τη μια που έρχεται απ’ έξω και την άλλη που την αφήσαμε εμείς οι ίδιοι να δημιουργηθεί. Γιατί για τη σημερινή Ολιγαρχία που μας κυβερνά, είμαστε όλοι υπεύθυνοι.
Για μένα είναι σημαδιακό το γεγονός ότι με τιμάτε εδώ στο Πέραμα, όπου κάποτε παλεύαμε όλοι μαζί με νύχια και με δόντια για Δημοκρατία και Πολιτισμό. Σας ευχαριστώ γι’ αυτό. Όμως ποιος θα το ΄λεγε, ότι ύστερα από 50 σχεδόν χρόνια θα ξαναρχόμουν για να σας πω, ότι άνθρωποι αδίστακτοι και πονηροί μας κλέψανε εκείνα για τα οποία θυσιάσαμε σε αγώνες τόσα χρόνια της ζωής μας; Τη Δημοκρατία και τον Πολιτισμό;
Κι όμως δυστυχώς έτσι είναι. Τότε ίσως θυμάστε ότι με αξίνες και φτυάρια φτιάξαμε μέσα σε μία μέρα τη Λεωφόρο Λαμπράκη, που έμελλε να μας οδηγήσει τελικά στον δύσβατο δρόμο της προόδου, όπως την βλέπουμε γύρω μας. Τα χρόνια πέρασαν κι εσείς μου κάνετε δώρο αυτόν τον υπέροχο Ναό της Τέχνης. Είναι τάχα μονάχα σύμπτωση, ότι αυτός ο τιμώμενος, φορτωμένος αμέτρητα χρόνια, ξαναβρίσκεται μπροστά σας, για να σας πει τα ίδια λόγια; Δηλαδή ανασκουμπωθείτε και πάλι, για να ξαναπάρουμε στα χέρια μας εκείνα που μας έκλεψαν.
Ο Αγώνας δεν τελείωσε. Πρέπει να κατακτήσουμε απόλυτα και τελειωτικά την Εθνική μας Ανεξαρτησία, την πραγματική Δημοκρατία, το μερίδιο του εθνικού πλούτου που μας αναλογεί, τη Μόρφωση που μας αξίζει και τον Πολιτισμό μας, τον Ελληνικό Πολιτισμό, που μας δένει σφιχτά τον ένα με τον άλλο, για να οδηγηθούμε όλοι μαζί στην κατάκτηση μιας νέας Κοινωνίας της Αλληλεγγύης και της Ανθρωπιάς. Τον Σοσιαλισμό.
Σας ευχαριστώ.

1 σχόλιο:

ΟΡΕΙΝΟΣ είπε...

Η άποψή μου για το ζήτημα:
http://touch-the-end.blogspot.com/2009/07/blog-post_05.html